ads

Monday, November 22, 2010

ape e2 blog??

hAHa....sajew jew nk buat blog nih....ingin thu mcm ner jd sowg blogger...
blog?? cm tmpt nk luah kn prsaan jew...nk maki owg boley x kt cnih..???
aku xthu la Nk text pew...xDE idea lgsung....Rasa cm owg GILEw pun de ha...
buhsann2... baek aku pos lirik lagu ha....

Mesranya tingkahmu
Disamping dirinya
Menambah luka di hatiku
Senyumanmu di samping orang ketiga
Bagaikan sembilu
Menusuk di hatiku

Hati ku sakit tak tertahan lagi
Kasih
Sudahnya begini
Cinta murni nan sejati
Kemanakah hala
Yang akan kubawa
Hati sarat luka seribu rindu
Dia yang menanti
Setiaku menunggu
Tapi kepadanya kau pergi


tajuk  Lgu  nih Luka SEriBU rindU by arwah SHArming..(fotograf)
mmg best kalu dgr..
lagu nih kdng2 de jgk kne ng kisah  idup aku seblum nih..sediy kutt...haha...
tp xper owg laki kne steady...tUI x??
bak kater owg la...."hati terluka umpama besi bengkok walau diketuk sukar kembali kepada bentuk asal nyer"...
mmg xkn kmbli kpd bntuk asl nyer...Kdng2 tuh skit aTY  trase cm ditusuk bnde tajam jew ha...
tp nk wt cm ner kn....da mmg "DIE" bukan dI ciPta tuk AKU ha...so aku pun kne trme jew la hakikat  jgk..bia la dy ng BF baru dy ha....moge2 bhgie ha...aminnn!......




 

3 comments:

  1. bro..sedih la bro....
    hahahaha

    ReplyDelete
  2. haloh3. cian ny dy....namo cdiy2 eh. hahahaa~
    apis da jd sorg blogger la.....wah~! same as me. wekkk~! blog lelaki yg iza follow. u'r the 3rd~ haha. slamat b'blogging ye. :P

    ReplyDelete
  3. ceh apis no 3...xaci btui cm nih...
    okey2..sjew jew wt blog nih..busaan kutt..

    abe: clikak punyer kawn..aku kaco ka tito 6t
    hahaha

    ReplyDelete